søndag den 23. september 2012

Så fik jeg lavet mig et par krejlerdeals de sidste par dage...

...og det betød, at jeg var på farten i går formiddag for at inkassere nogle lækre ting og sager! Den første ting, som i hvert fald også vakte stor begejstring hos sønnike Storm, var denne fine børne-slagbænk med skjult opbevaringsrum, som står rigtig fint i vores entré..


Slidt og alligevel fin i al sin pragt; vi er i hvert fald glade for dens patina og charme!


Dernæst var jeg faldet over dette lille fine opbevaringsskab, som enten skal op og hænge i sin oprindelige form eller males og have indesiden tapetseret - dét må tiden vise ;-)


Og så lige denne bunke af Småfolk, Katvig & Sebra - heriblandt 2 sæt sengetøj...


Det hele til den nette sum af kr. 240,- ialt for bænk, opbevaringsskab, tøj og sengetøj - så jeg er glad :-D



 

2 kommentarer:

  1. Ih, den bænk er flot. Det ligner næsten en Trip Trap og i så fald er det vist noget af en handel, for de er normalt meget dyre. Og selvom det ikke er Trip Trap, så er den smadder lækker. Heldige dig...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi er også helt vilde med den, Eline - især vores søn Storm synes, det er fantastisk nu at have fået din egen bænk i entréen (vi har nemlig en større end til os selv). Så nu kan han sidde på sin egen bænk, når han skal have sko og jakke på ;-)

      Det er en rigtig sød bænk, og jeg synes også, at det var noget af et kup, at jeg kunne skulle give kr. 50,- for den :-D Det er dog ikke en Trip Trap eller noget andet fancy mærke, så vidt jeg ved - der står blot "FSV" på emblemmet fortil, og jeg kan ikke google mig frem til, hvilket mærke det er..

      Men ja, lækker er den ;-)

      Efterårshilsner,
      Maja

      Slet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)