tirsdag den 4. september 2012

Lidt Krutter med retro-touch...

Åh, jeg elsker ting med retro-touch, og så gør det slet ikke noget, det er nyt - hvis bare det er lækkert!


Jeg var således forbi Krutter-lagersalget i håb om at kapre nogle af de lækre Krutter ballonbukser i fløjl til Storm-drengen, men alt var desværre rippet! Til gengæld fik jeg købt lidt lækre ting til ham til nu og lidt senere, lidt for en veninde og så nogle små baby fløjlsbukser til, hvis vi engang får en pige, for dem kunne jeg altså ikke stå for! Husbonden var også enig i, at de da var for cute ;-)


De der Krutter-modeller er altså bare noget helt særligt, synes du ikke? Jeg er helt vild med de fine applikationer, og dét at de tør bruge masser af FARVER!


2 kommentarer:

  1. Rigtig fine ting, elsker Krutter.
    Da jeg var gravid med nummer, ville vi som første gang ikke kende kønnet, der shoppede jeg en brun cupcake flyverdragt på udsalg i tilfælde af at vi fik en lillebror - det gjorde vi så ikke ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha haaaa :-) Vi vidste heller ikke kønnet med vores Storm og vil heller ikke vide det en anden gang! Heldigvis ved man, at der er aftagere til lækkert tøj, og det er jo også det, vi tænker, hvis der ikke kommer en lille pige her i huset - at så ryger de bare til salg, så en anden lille pige kan få glæde af bukserne ;-) Har faktisk købt en del pigetøj, just in case... ;-)

      Slet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)