lørdag den 1. september 2012

Den heldige vinder er... Tja, kig forbi og se ;-)

Så blev det lørdag d. 1. september og dagen, hvor jeg trækker vinderen af min Trendsales Give Away! Jeg benyttede mig som vanligt af Random.org, og vinderen med lod nr. 10 er....

...heldige Heidi med den fine blog pangfang


Heidi, du har vundet 30 dages gratis VIP medlemsskab + 10 Klip til Trendsales, så det bliver lidt sjovere at shoppe & sælge - et stort tillykke til dig ;-) 



Jeg vil straks fange dig, Heidi, og så vil jeg også lige kigge forbi din blog og lure lidt - ser rigtig spændende ud :-)

Sommerhilsener,

           Trendsales Blog Partner
           * Jeg er sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
             men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)

3 kommentarer:

  1. Yeah - det var jo mig :-)Skønt, skønt - og tak for de søde ord! Kh. Heidi / heidigaba@gmail.com

    SvarSlet
  2. Hej :-) Jeg ved ikke, om jeg måske er kommet til at slette din mail i mit gmail-rod, for jeg har den i hvert fald ikke ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen Heidi :-)

      Jeg har også undret mig over, hvor du blev af? ;-) Skulle jo bruge lidt info, for at Trendsales kan aktivere din præmie :-) Jeg har gensendt mailen til dig, så du skulle meget gerne have den nu :-)

      Sommerhilsener,
      Maja

      Slet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)