fredag den 31. august 2012

"S" som i.... Storm ;-)


Tænkte, at jeg lige ville skyde et par billeder af denne lille detalje ud fra Storm's værelse. Jeg lavede det sidste år - hurtig, nemt og billigt! Jeg købte træbogstaverne i TIGER og malede dem med halvmat sort og satte dem op med dobbeltklæbende tape - nemmere bliver det næsten ikke :-) (nå, jo - måske hvis man brugte wall stickers, men sådanne har vi jo allerede opsat)...



Jeg synes, at navnet i sin enkle og grafiske kontrast som det knaldsorte på det helt hvide er superflot og bryder med det almindelige "navn på døren" i og med, at jeg har valgt at opsætte det vertikalt ;-) Hvad synes du?

Skynd dig også at deltage i min Trendsales Give Away HER! Vinderen trækkes lørdag d. 1. september - måske bliver du den heldige? ;-)


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, Christina :-) Det synes jeg også. Det er også lidt anderledes, end man oftest ser et navne-"skilt" ;-)

      Sommerhilsener,
      Maja

      Slet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)