fredag den 21. september 2012

Jeg elsker stjerner, og det kan man også se på mig ;-)

Jeg har 5 stjerner tatoveret på min arm og fod og har også planer om, at der engang skal komme flere til..

Min ene fod...
Min ene arm...
Sådan så de altså ud, da de blev lavet i sin tid (og de er jo kun blevet flottere med tiden ;-)

Jeg har altid elsket stjerner, og derfor kan jeg også lide fra tid til anden at kigge efter nye lækre accessories med stjerner og gerne i læder - og det foregår som altid her: http://www.trendsales.dk/nfo/accessories

Heldigvis er der noget i enhver priskategori, så der også er noget for min pengepung. For der er jo også så læææækre ting, som jeg ikke har råd til (eller vil betale prisen for) såsom en af de skønne Rika-tasker i ægte læder - med ja, selvfølgelig: stjerner!


Men man har jo også lov at drømme, ikke? ;-)

           Trendsales Blog Partner
           * Jeg er sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
             men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)