søndag den 15. april 2012

♥ Wall stickers GIVE AWAY hos Conner's Nest...♥


Nu er jeg jo ret vild med wall stickers i alle afskygninger (og vel også grunden til, at jeg sælger en del forskellige wall stickers inde på Trendsales) og har også lavet mine helt egne Deer in The Woods wall stickers til vores køkkenalrum, og så tænkte jeg, om ikke I også skulle have muligheden for at få nogle flotte wall stickers? (Jeg tør dog desværre ikke udlodde nogle af de Deer in the Woods-inspirerede, som jeg også selv har hængende, for så risikerer jeg bare at få  copyright-holdere på nakken, og det ønsker jeg jo ikke ;-D )

I stedet vil jeg gerne udlodde 1 sæt med ca. 30 stk. blandede wall stickers med sommerfugle, stjerner & hjerter i matchende farver, og de fås i mange forskellige farver!


De kan bruges på væggen over børnesengen, sofaen eller på køkkenvæggen, og du kan også sætte nogle på køleskabsdøren, på bilruden i den side, hvor dit barn sidder, på computeren, på madkassen eller et helt andet sted - mulighederne er mange, som du kan se på nogle af eksemplerne fra vores hjem ;-)

Sommerfugle wall stickers på vores køkkenvæg...
Stjerner & sommerfugle på Storm's computer...
(og ja, du læste rigtigt; Storm er kun 2 år, men da vi ikke har fjernsyn,
er dette den perfekte løsning til, at han kan se tegnefilm og "børnetime", når det passer ind ;-)
Sommerfugle ved Storm's vinduesplads i bilen...
Den heldige vinder af ♥ Wall Stickers Give Away hos Conner's Nest...♥ udtrækkes lørdag d. 28. april!

The rules are as follows...

  • 1 lod: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser
  • 2 lodder: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser + link med billede til min Give Away på din blog
  • 3 lodder: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser + link med billede til min Give Away på din blog + tilmeld mig din blog roll/liste
  • 4 lodder: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser + link med billede til min Give Away på din blog + tilmeld mig din blog roll/liste + omtal min Give Away med billede og link i et indlæg på din blog

Skriv, hvor mange lodder du deltager med, og husk hvis du er anonym at skrive din emailadresse + dit navn samtidigt, så jeg kan få fat på dig, hvis du vinder :-)

Og så håber jeg, at du kan lide at være her og atter vil komme på besøg i Conner's Nest...♥ & måske også bliver den heldige vinder - hvem ved? ;-)

Held & lykke,
Maja



36 kommentarer:

  1. Hvad hyttan er jeg den første ? ...jeg deltager da selvfølgelig og snupper hermed 3 vinderlodder :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er du da, Bettina ;-) Pøj pøj med vinderlodderne!

    SvarSlet
  3. Jeg må da straks deltage i denne skønne give Away....

    Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  4. jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gerne deltage med et lod :-)

    SvarSlet
  6. jeg er med på 2 lodder. er vild med sommerfuglene:)

    SvarSlet
  7. Jeg deltager selvfølgelig, dog kun med 1 lod
    Anna.morch@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med 4 lodder :)

    Kig også gerne forbi min Give Away på Buecking.dk

    /Eva-Maria

    SvarSlet
  9. jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    Jeg skal snart indrette pigeværelse så de vil være perfekte dertil.

    Mvh. Mette (svips@aaui.dk)

    SvarSlet
  10. Vil gerne være med i din fine give away med 1 lod

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)
    - Malene_ruskjaer(snabel a)hotmail.com

    SvarSlet
  12. Wallstickers kan man altid bruge, jeg tager 1 lod:-)
    Hilsen Karen
    kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil rigtig gerne deltage med et lod :-)

    Vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg vil super gerne deltage med 1 lod :-)

    Katrine G.

    www.etopbyggeteventyr.dk

    SvarSlet
  15. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    FB Bernadett Rauski
    BL betikarauski
    Greetings
    Bernadett

    SvarSlet
  16. Hej jeg vil gerne deltage med et lod

    SvarSlet
  17. Jeg snupper 2 lodder :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Virkelig fede wallstickers du laver :o) 1 lod til mig tak :o)

    SvarSlet
  19. Lækker giveaway, deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  20. Deltager med et lod :-)

    Therese_Skov@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Det må blive til et enkelt lod:)
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  22. Jeg er med på 3 lodder. Tjek evt. min blog, da jeg også lige har skudt en give away i gang...
    Vh Eline

    SvarSlet
  23. Jeg er med på 1 lod ;)
    Cathrine A

    xoxo
    //tiiner.dk

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  25. Skøn giveaway!!!!! Jeg tager 2 lodder :) (Min blogroll virker ikke, ellers havde jeg taget flere!)

    Krydser fingre!

    Mvh. Jeanne D. - jeanne_grisling@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Wauw de er flotte, jeg vil derfor rigtig gerne deltage med 2 lodder, og har linket her: http://mettesscrapbook.blogspot.com/p/give-aways_14.html

    Hilsen Mette M
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Ih, sikke en lækker giveaway - jeg skal da også være med :) 2 af de helt vildt heldige lodder til mig tak. Glæder mig til at læse med her fremover!

    SvarSlet
  28. Super konkurrence :)
    1 lod til mig tak.

    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  29. I really like, I hope for the best.
    2 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  30. 1 lod, tak :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  31. Ih de ville helt sikkert pynte hjemme hos os! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, og glæder mig til at følge din blog :)

    Knus Pia

    SvarSlet
  32. Hvor er de fine - og ville passe helt perfekt herhjemme :-)) Jeg napper 1 lod!

    SvarSlet
  33. Hvor er de bare skønne! Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  34. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)