mandag den 20. februar 2012

Deer in the Woods: Hjemmelavede wall stickers - I ♥ it ;-D


For et par måneder siden fik jeg den idé at lave wall stickers efter den skønne Deer in the Woods-akrylbelagte bomuldsdug fra Susanne Schjerning, som vi har på vores spisebord. Og jeg fik også lavet dem, men så nåede jeg ikke videre...



Men i dag kom de op - og de er bare SÅ fine, synes I ikke?


Jeg har lavet dem i nogle lidt andre nuancer end på dugen og byttet lidt rundt på rådyr-"modellerne" og deres retning, så de harmonerer fint i mit "set-up". F.eks. er den mørkebrune på dugen blevet sort på væggen for at matche alt det sorte vi har i rummet, og i stedet for 2 lyselilla rådyr, er det blevet til mørk lilla og pink - just the colours, we like ;-)


Jeg elsker at kombinere farver og sjove detaljer med lidt skæve, skøre idéer, og det gik i denne omgang ud over vores væg i køkkenalrummet med nogle farvestrålende Deer in the Woods wall stickers - and I ♥ it!

Maja

6 kommentarer:

  1. Jepper ser da rigtig godt ud ! - kan se vi deler smag i dug :-)

    SvarSlet
  2. Ja, ik'? Jeg er også helt vild med det! Og ja - jeg elsker bare dugen - da vi fik den, livede vores køkkenalrum bare ekstra meget op :-) Jeg har faktisk pågyndt et indlæg om dugen, som kommer i morgen eller en af de nærmeste dage, alt efter hvornår jeg lige får lidt tid.. ;-)

    SvarSlet
  3. Bettina: Se her -> http://connersnest.blogspot.com/2012/02/og-deer-in-woods-pa-bordet-stolene-i-it.html

    ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Maja!
    De er virkelig flotte dine wallstickers af deer in the woods. Jeg vil også rigtig gerne lave sådan nogle, men har desværre ikke sådan en pæn dug, som jeg kan tage motivet fra.
    Er det muligt at du kan ligge skarpelonerne herud på nettet, eller evt. sende dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Betina :-)

      Tak for dine rosende ord - vi er også rigtig glade for dem, og de har snart siddet her på vores væg i et lille års tid og pyntet flot ;-)

      Jeg har ikke skabelonerne længere og ved, at jeg ikke vil få tid til at lave nye for at sende dem til dig, for det tager altså lidt tid og er ikke noget, man bare lige gør, beklager..

      Men jeg er da ret sikker på, at du bare kan finde billeder af mønsteret online, printe det ud og tegne efter det? Der ligger nemlig rigtig mange billeder af Susanne Schjerning's designs, hvis man googler på det :-)

      God fornøjelse med dit projekt ;-)

      Efterårshilsener,
      Maja

      Slet
  5. Sejt Maja! Tror jeg skal prøve det!

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)