søndag den 5. februar 2012

Sne & søvn er her atter - I'm BACK & I ♥ it!

Ja, så er der atter RIGTIG sne (kombineret med ild i pejsen og gang i stearinlysene)!


I starten af december, hvor jeg sidst skrev her på bloggen (forklaring kommer nedenfor), var sneen sporadisk og MEGET midlertidig! Så igen her i starten af januar faldt så atter sneen, men der var meget lidt og har siden ligget som en tyndt islag - ikke rigtig blød puddersne! Men dén er her nu - den fineste, lækre, store, bløde sne, som ligger let ud over vores have, træer og markerne bag - SKØNT!


Jeg har ikke ladet høre fra mig i 2 måneder hér på bloggen! Jeg blev med ét "bombet" tidsmæssigt tilbage til, da Storm-drengen var spæd og skulle ammes flere gange om natten! Fra ultimo november og halvanden måned frem var han sammen med resten af vuggestue-banden godt og grundigt forkølet, hvilket også gik ud over hans (og især min) nattesøvn, som bød på mange afbrydelser og kalden efter "Moaaaaaaar"! Så kombineret med, at jeg atter er begyndt at have en del hovedpine, så har energien bare IKKE været på toppen :-/

Så fik vi lige et par ugers fred, og nu har han de sidste par dage atter været forkølet - lige som jeg atter var kommet ud af "zombie-land"! Men nu er senge-hovedenden løftet ekstra-højt op, og han har de sidste 2 natter sovet søøøøødt - jubiiiii ;-) Mit sidste indlæg handlede om sne, og jeg starter nu igen op med dette indlæg om sne og lidt til! For sne & søvn - ja, dét kan vi godt lide her i Esrum :-D And I'm BACK!


Vintersne-hilsener,
Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)