fredag den 27. april 2012

Foråret ER på vej... & husk at deltage i ♥ Wall Stickers Give Away hos Conner's Nest...♥ ;-)


Det er lidt utvetydige signaler, vejret sender os disse dage!

Her i Esrum skinner solen ligenu, men for et par timer siden regnede det, og himmelen var grå og (meget) kedelig! Og det skifter frem og tilbage hele tiden, men solen vil sejre snart - dét er jeg sikker på :-)

Og så kan jeg kun drømme om, at det hele snart springer rigtigt ud som på disse billeder, hvor foråret er i fuldt flor, og sommeren er snarligt om hjørnet:



Og så vil jeg lige huske at minde Jer om, at det er i morgen, jeg trækker en vinder af min ♥ Wall Stickers Give Away hos Conner's Nest...♥ 

 
Så husk at smut forbi og smid et eller flere lodder i puljen ;-)

Forårshilsener,

Maja


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)