lørdag den 28. april 2012

Vinderen af ♥ Wall Stickers Give Away hos Conner's Nest...♥ er nu fundet ;-)


Der var i alt 52 stk. lodder, og jeg har brugt Random.org til at udtrække et lod...

Og det blev lod nr. 9...
Og bag lod nr. 9 gemmer sig... Ta daaaaaaa..... Sonja med bloggen Bedste Bess. Et stort tillykke til dig, Sonja :-) Du har vundet 1 sæt med ca. 30 stk. blandede wall stickers med sommerfugle, stjerner & hjerter i matchende farver, og de fås i mange forskellige farver!


Du kan sende mig en mail med farveønsker, og jeg vil så vidt muligt opfylde dine ønsker og sørge for at wall stickerne ryger afsted til dig med det samme ;-) Jeg håber, du & dine bliver glade for dem!

Et stort tak for hver og én, der har deltaget i ♥ Wall Stickers Give Away hos Conner's Nest...♥

Og hvis der skulle være nogle af Jer, der også bare MÅ eje disse fine wall stickers, kan I købe dem hos mig her eller kigge forbi min Trendsales♥Shop, hvor der er mange andre slags at vælge i mellem :-)

Forårshilsener,

Maja

4 kommentarer:

  1. nej hvor skønt, sender fluks en mail:)

    SvarSlet
  2. Dejligt, du blev glad ;-) Du kan skrive ønsker til mig på majaconner@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Hejsa Sonja

    Så er wall stickerne røget afsted til dig, og der kom altså liiiige nogle ekstra med i kuverten ;-)

    God fornøjelse med dem :-)

    Forårshilsener,
    Maja

    SvarSlet
  4. Hej igen Sonja :-)

    Håber, du har vel modtaget wall stickerne, jeg sendte dig for snart 2 uger siden?

    Venlig hilsen
    Conner

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)