mandag den 14. maj 2012

En liiiiiille læder-fetish... Og nu ryddes der ud i den ;-)

Tja, jeg har nok, hvad man kan kalde en liiiiiiiille læder-fetish! Ej, ok - så lad os kalde den STOR (for disse billeder vidner kun om en del af den) :-D

Jeg har altid elsket ægte læder - både blødt læder af lam & kalveskind, men også kraftig kernelæder. Min higen har både gået efter stilletter, flats, Converse-sneakers, veste, tasker, bælter og alle mulige andre accessories, og jeg har riiiiigeligt af det ;-) Disse billeder er nemlig kun af dét, jeg vil af med..

Og ja - det er et par Converse i lilla læder og ikke det eneste par Converse i læder, som jeg har stående... ;-)
Efter jeg har været gravid med vores søn, Storm, er mine fødder dog desværre vokset - ikke i den forstand, at de er blevet så forfærdeligt meget længere, end de var før, men de er bare sådan blevet mere volume-mæssigt større (som det desværre sker for en del mødre). I hvert fald kan jeg ikke længere være i mange af de smalle stilletter/sko/flats, som jeg har stående i str. 38,5-39, og der er en del bælter, tasker m.m., som jeg ganske enkelt ikke får brugt.

Så derfor har jeg besluttet mig for et kæmpe clear-out (altså kun det, jeg kan undvære) som i "her er i hvert fald lige noget, der ligner ca. 20 par fodtøj, lidt tasker og accessories og...", som nu ryger i min Trendsales♥Shop :-)


Du skal være velkommen til at kigge forbi, hvis du, ligesom jeg, også har en liiiiiiille læder-fetish gemt i dig ;-)

Forårshilsener,
Maja












3 kommentarer:

  1. Hej Conner.
    Den skønne kærnelæder skoletaske, er det en du har lyst til at sælge?
    Jeg er meget interesseret.
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Hej Line :-)

    Ja, alt der er på billederne ovenfor ryger til salg i min Trendsales♥Shop her i løbet af de næste par dage. Du kan følge med her: http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&UserID=21692

    Og ellers skal jeg nok lige skrive direkte link til annoncen, når den er oprettet ;-)

    Forårshilsener,
    Maja

    SvarSlet
  3. Hej igen Line :-)

    Så har jeg lige her til aften oprettet annonce på læder shopperen! Mindsteprisen er allerede budt, så annoncen lukker for bud på mandag kl. 21.00 :-)

    Du finder annoncen her: http://www.trendsales.dk/listings/26481718?forum=111&id=26481718&rt=&road=&search=&sort=&status=&AC=2

    Forårshilsener,
    Maja

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)