søndag den 4. marts 2012

Hvor er Google Friend Connect?!? Helt væk eller...?

Tja, der gik jo rygter om, at Google Friend Connect ville forsvinde pr. 1. marts 2012! Samtidig har der også verseret rygter om, at det kun var på andre blogplatforme, at den ville forsvinde, og at at Blogger/Blogspot er ejet af Google, og derfor ville den vedblive at være hér!

Men, men, men - den er jo VÆK?!? Og ja, jeg ved godt, at der er mulighed for, at man kan tilmelde sig Bloglovin' og følge blogs dér, men det er jo bare ENDNU en ting, man skal tilmelde sig!! Og hvor kan jeg se Jer, der allerede fulgte mig via Google Friend Connect?


Øv, jeg er altså både lidt irriteret og træt af, at den er væk! Er det bare hos mig, eller er det en endelig ting, eller er der en anden måde, hvorpå man HER på sin egen blog kan følge OG se de folk, der følger én?

Håber, det løser sig, og der måske sidder én af Jer derude, der har en fiks idé til en gadget, der kan integreres direkte hér på siden fremfor at skulle oprette sig på Bloglovin og opfordre folk til at følge derigennem... :-/

Maja

3 kommentarer:

  1. Hej
    Som jeg skrev ved Mamma Mia´s Verden, er det ret sært, vil du skrive det der, hvis du finder en løsning?
    Hilsen Sussie

    SvarSlet
  2. Hej Sussie :-)

    Du har da fuldstændig ret i, at den er der igen - meget mystisk! Her til sidst dog tildels min egen skyld. Jeg installerede nemlig for nogle dage siden Do Not Track Plus(abine.com) i min browser, og nu hvor du sagde, at du godt kunne se den, så gjorde jeg den inaktiv, og så kom Google Friend Connect frem, jubiiii :-D Hvor er jeg bare superglad for, at det jo faktisk har hjulpet, at du sagde, du GODT kunne se den :-) Det er bare lidt mystisk, at den altså heller ikke var der i dagene op til, at jeg installerede den Add On! Har du mon noget lignende i din browser, som kan blokere for Google Friend Connect? (poster også lige denne besked inde på hjælpeguiden, for det kunne jo være, at andre sad med samme problem :-)

    Forårshilsner,
    Maja

    http://connersnest.blogspot.com

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)