fredag den 4. november 2011

I ♥ skønne Enesminde på Bornholm!

Tja, så har vi jo allerede været hjemme fra Bornholm i lidt over en uge nu, men internetforbindelsen derovre var for sløv til, at jeg orkede smide en masse billeder op på bloggen! Siden er der gået et par dage med hovedpine, hvilket jeg også har nu, men jeg forsøger at distrahere hovedet lidt med lidt blog-skriblen!


Men hvilken skøn ferie! Og vejret var som vanligt med os, så selvom det selvfølgelig ikke var varmt, ja - så skinnede solen da de fleste dage, og vi blev forskånet for slem blæst og regn ;-)


Det var 3. gang, vi holdt vores ferie på Bornholm på gården Enesminde, som er nænsomt restaureret i en smuk & rustik stil!


Selvom vores søn, Storm, kun er 20 måneder, har han altså nået at være her 3 gange allerede :-) Enesminde er i min kære husbonds' familie, og der er bare SÅ dejligt og roligt at være & stor mulighed for at nyde hinanden, dyrene og naturen!



Storm elsker bare at rende rundt på den skønne gård og sige både godmorgen og godnat til alle dyrene :-D



Storm inde hos gederne (som han kalder får) sammen med Line, der ejer Enesminde-gården sammen med sin mand, Flemming.
 

Og så lige endnu et par stemningsbilleder fra den smukke gård, Enesminde...

 





Conner

2 kommentarer:

  1. Hej smukke pige. Det er mig fra Nørkleriget. Ville bare lige skrive at du finder So Ein Dings fb profil ved at klikke på linket i mit indlæg. Og nej, det er ikke det samme som Xo Ein Ding! :) Tak fordi du følger med hos mig, jeg gør nu det samme hos dig ;)

    Kh
    Sara Marie

    SvarSlet
  2. Hej Sara Marie ;-)

    Mange tak for din besked. Jeg kunne ikke se, at det var et link, men nu følger jeg FB-siden, så tak for det :-)

    Og tak for, at du følger med her også ;-)

    Fortsat god weekend til dig!

    Maja

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)