torsdag den 17. november 2011

I ♥ overraskelser ;-)

Jeg elsker at give gaver, ligesom jeg også elsker at få gaver! Men allermest elsker jeg overraskelser! Derfor er der også mange af mine veninder, der hvert år er ved at rive deres hår ud, fordi jeg til spørgsmålet om en ønskeseddel svarer: "Jeg ønsker mig ikke noget - bare kom og overrask mig"! ;-)

Derfor har jeg faktisk heller aldrig selv spurgt efter ønskesedler, med mindre jeg får dem stukket i hånden, for jeg synes også det er sjovest at finde gaver til folk, som samtidig er overraskelser. For hvis jeg blot får en seddel, hvorpå der specifikt står, hvad vedkommende vil have - jamen, så synes jeg, at de jo ligeså godt bare kan bede om pengene og så samtidig være sikre på, at de selv kan finde lige præcis dét, de vil have! Nej - derfor ynder jeg også at give overraskelser, med mindre jeg bliver dikteret andet :-D

Og nu vi er ved overraskelser og glæden ved både at give og få, så stillede jeg jo i september måned en Give Away på højkant, som Laila fra Kreative RainbowMe var den heldige vinder af!

1: Give Away  2: Vinderen er trukket  3: Gaverne er ankommet
Og Laila blev glad for min Give Away: Silke & Suus-huen, træ-klappe-legetøjet og den hemmelige ekstra-gave, som bestod af 6 stk. sommerfugle wall stickers i farverne petroleumsgrøn, blå & lilla (sommerfugle wall stickers sælger jeg her, og du finder hjerter & stjerne wall stickers her)!

Og der er jo et ordsprog, der siger: "Hvad man giver, får man trefold tilbage". Godt nok forventer jeg ikke at få andet retur end glæden ved at give, men hvad er odds'ene for, at jeg så alligevel har vundet 2 Give Aways nu her? Sidste måned blev jeg den heldige vinder af en lille blå nips-pakke fra InasDesign - tak for det, Ina :-) Og se, hvad jeg også lige har været så heldig at få ind ad døren i dag:

Jeg blev simpelthen den heldige vinder ;-D
Laila fra Kreauglen har kreeret denne fine opbevaringspose i fin retrostof, som jeg er sikker på, at lille Storm vil blive rigtig glad for!

Og med en lille sød hilsen...
Jeg synes i hvert fald, den er super flot og er helt vild med kombinationen af stofdesignet - så endnu engang tak, Laila ;-)

Så altså nu hele 2 overraskelser! Gad vide, om der også kommer en 3. overraskelse? :-D

Conner

1 kommentar:

  1. Jeg elsker også at give og modtage gaver - særligt, når modtageren bliver så glad for gaven, som du er blevet :-) Glæder mig til at se billeder, når posen kommer i brug, men der går jo nok noget tid, før Storm er stor nok til selv at bruge den...

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)