fredag den 14. oktober 2011

I ♥ Helt NY Blog Give Away ♥ hos Conner's Nest

I aften: ♥Helt NY Blog Give Away♥ hos Conner's Nest...

Så er det i aften, at min ♥Helt NY Blog Give Away♥ lukker for adgang til lodder!

Der er desværre ikke kommet så meget som et pip fra mig her på bloggen de sidste 3 uger, da den har stået på lidt sygdom, en del travlhed, en hel del hovedpine og ikke så megen søvn - så derfor har der heller ikke rigtig været noget overskud til at skrible!

Vi er nu taget til Bornholm på ferie, og I vil høre (og se) mere herfra - for der er baaaare lækkert hér, hvor vi er ;-) Vi er dog med, hvad man kan kalde "meget sporadisk internet", hvilket vil sige, at jeg lige nu er koblet op via mobilen med en temmelig sløv forbindelse, da alt andet ikke ser ud til at virke! Så jeg krydser fingre for, at jeg kan komme på igen om lille times tid, når jeg lukker for adgang til lodder til min ♥Helt NY Blog Give Away♥ kl. 22.30 og kan kåre den heldige vinder!

Jeg har selvfølgelig allerede pakket og medtaget de famøse ting, så de straks er klar til at tage vejen her fra skønne Bornholm mod den heldige modtager et andet sted i det danske land... ;-)

Smilende bloghilsener,
Conner

10 kommentarer:

  1. Bornholm er også en så lækker ø. Savner helt at bo derovre. Men godt man så har familie man kan tage hjem til engang i mellem derovre :)

    SvarSlet
  2. Hej Daisy :-)

    Ja, der er virkelig skønt her! Vi har også familie her, som har den skønneste renoverede gård fra 1700-tallet med selvstændige lejligheder, så det er perfekt til vores lille familie ;-D God weekend til dig!

    Smilende bloghilsener,
    Conner

    SvarSlet
  3. INFO ALLE MHT. MIN GIVE AWAY: Jeg er desværre ramlet ind i et lidt kedeligt problem :-/ Jeg kan ikke se kommentarerne på min Give Away-side?! http://connersnest.blogspot.com/p/lkker-helt-ny-blog-give-away-hos.html

    Når jeg går ind under indstillinger for sider, viser den under læserkommentarer "tillad ikke, skjul eksisterende" (hvilket jeg aldrig har indstillet den til), og når jeg så vælger "tillad" og gemmer, tja - så vises de stadig ikke :-( Når jeg så går retur til indstillinger, står der atter "tillad ikke, skjul eksisterende"! Kommentarerne er jo tilsyneladende ikke væk - jeg kan bare ikke se dem, og jeg kan ikke få ændret indstillingen.. :-( Når jeg går ind under rediger sider, kan jeg se, at der står til at være 17 kommentarer på siden.

    Mon der nogen, der kan hjælpe mig, så jeg kan få tildelt lodder og udtrukket en vinder? Det håber jeg :-)

    Smilende bloghilsener fra en lidt bekymret,
    Conner

    SvarSlet
  4. Jeg ved desværre ikke noget om det :/ men jeg kan ikke engang se at der skulle være kommentarer derinde :(

    SvarSlet
  5. Hov jo forresten... Har du skiftet til bloggers nye visning? for der er en fane der hedder kommentarer, der skal du kunne se ALLE de kommentarer du har fået nogen sinde... Håber det gør tricket for dig :)

    SvarSlet
  6. Hej Jeanne/Shelle86 :-)

    Ja, det er bare virkelig mystisk! For der er 17 kommentarer på det indlæg, og jeg læste dem senest for en uges tid siden. Antallet kan jeg se inde under "rediger side", hvor der står "17 kommentarer" under den pågældende side, men intet dukker op :-/ Og grunden til, at man ikke kan se kommentarer på siden er vel, at indstillingen bliver ved med at stå som "Tillad ikke, skjul eksisterende" ifht. kommentarer, selvom jeg aldrig har valgt dette, OG selvom jeg går ind og ændrer det til "tillad", så hopper den tilbage til tillad-ikke-indstillingen! Det er simpelthen for mærkeligt!

    Men ja, jeg har godt set, at alle kommentarer - både mine og andres står inde under kommentar-fanen, men de står desværre kronologisk, men blandet med kommentarer fra forskellige sider ind i mellem hinanden. Men det må jo være sidste udvej, så tak for det ;-) Dér kan jeg da f.eks. se, at du bad om 3 lodder på min Give Away-side d. 24. sep. :-D

    SvarSlet
  7. Håber du kan få styr på det. ellers må vi alle jo lige skrive igen :)

    SvarSlet
  8. Hej igen Daisy :-)

    Jeg har heldigvis fundet frem til at se kommentarerne inde i indstillinger under fanen kommentarer, og ellers ville jeg dælme godt nok være ked! Men pist væk er de fra selve Give Away-siden - dér kan jeg bare ikke få dem frem, lige meget hvad jeg gør: indstillingerne bliver ved med at stå til at ikke at tillade kommentarer og skjule eksisterende.

    Så nu har jeg skrevet navne ned ud for lodnummer, og kan oplyse at du har lodnummer 21 og 22 ;-), og så trækker jeg en vinder, når jeg i aften er retur fra dagens udflugt. For nu står den på en lille udflugt til Hammershus hér i det dejlige solskin ;-)

    Smilende solskinshilsener,
    Conner

    SvarSlet
  9. Uhh Hammerhus er bare et must at besøge hver gang man er derovre.
    Og skønt du fik det til at funger selvom vi andre ikke kan se det, er det vigtigste jo at du kan :)

    SvarSlet
  10. Kig forbi og se den heldige vinder her ;-)

    http://connersnest.blogspot.com/2011/10/i-it-sa-lykkedes-det-endeligt-og.html

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)