onsdag den 21. september 2011

I ♥ Give Aways... & vil sprede lidt glæde fra Conner's Nest...♥

Som du kan se, er min blog Conner's Nest...♥ HELT NY! Jeg har fået min første faste læser og vil glæde mig til også at få mange flere ;-)

Det regner udenfor, jeg sidder hjemme med den lettere feberramte Storm-drengen, og jeg tænker, at jeg har et par ting, jeg godt kunne tænke mig at Give Away & sprede lidt glæde :-D For hvad man giver, kommer jo trefold tilbage - om ikke andet, så er jeg i hvert fald glad for bare at give; der behøver ikke komme andet tilbage end nogle forhåbentlig glade, søde, spændende kommentarer her på bloggen ;-)

Dette er kun den første af mange allerede planlagte Give Away's, for da jeg først lige kiggede i gemmerne, dukkede der en del flere lækre ting op til Jer - både noget nyt, noget vintage & noget hjemmegjort! Nå, men her kommer den første, som primært er henvendt til Jer med små børn :-)

I ♥ Give Aways



Lækker ♥Helt NY Blog Give Away hos Conner's Nest... ★ 
Denne lækre Helt NY Blog Give Away består af 2 helt nye dele (+ 1 hemmelig ekstra gave?)

Og så håber jeg at se dig på besøg her igen i Conner's Nest...♥

Smilende bloghilsener,
Conner

11 kommentarer:

  1. Tusind tak, Helle - for add'en til listen ;-)

    SvarSlet
  2. Hejsa... jeg vil gerne være med i din give away.. men er det her man skal skrive? :)
    Jeg kan nemlig ikke få lov at kommentere hvis jeg trykker på DELTAG

    SvarSlet
  3. Hej Rikke :-)

    Tak for det.

    Det var mystisk, og der sker heller ikke noget, hvis du trykker på "TRYK HER!" - lige under?

    Jeg har lige tjekket linksene igen, og de virker fint for mig. Du skal over på Give Away-siden for at deltage ;-) Den finder du her: http://connersnest.blogspot.com/p/lkker-helt-ny-blog-give-away-hos.html

    Smil,
    Conner

    SvarSlet
  4. Jeg kan sagtens komme ind på siden... men jeg kan ikke få lov at kommentere på den. :(

    SvarSlet
  5. hej .. vil også bare lige sige at man ikke kan kommenter på det andet indlæg kun på dette indlæg :)

    SvarSlet
  6. Hej igen Helle & Rikke :-)

    Nu er jeg MED :-) Lige lidt begyndervanskeligheder!

    Det skulle gerne være rettet nu, så der kan lægges kommentarer på siden: http://connersnest.blogspot.com/p/lkker-helt-ny-blog-give-away-hos.html

    Tak for Jeres tilbagemeldinger :-)

    SvarSlet
  7. Hej igen Helle & Rikke ;-)

    Husk at gå ind på Give Away-siden og bed om X antal lodder for at deltage :-)

    http://connersnest.blogspot.com/p/lkker-helt-ny-blog-give-away-hos.html

    Smilende bloghilsener,
    Conner

    SvarSlet
  8. Du har vundet en gove away hos mig: http://inasdesign.blogspot.com
    Stort tillykke.

    Hvis ikke jeg hører fra dig inden søndag aften, trækker jeg en ny vinder mandag, så skynd dig at kigge ind.

    SvarSlet
  9. INFO ALLE MHT. MIN GIVE AWAY: Jeg er desværre ramlet ind i et lidt kedeligt problem :-/ Jeg kan ikke se kommentarerne på min Give Away-side?! http://connersnest.blogspot.com/p/lkker-helt-ny-blog-give-away-hos.html

    Når jeg går ind under indstillinger for sider, viser den under læserkommentarer "tillad ikke, skjul eksisterende" (hvilket jeg aldrig har indstillet den til), og når jeg så vælger "tillad" og gemmer, tja - så vises de stadig ikke :-( Når jeg så går retur til indstillinger, står der atter "tillad ikke, skjul eksisterende"! Kommentarerne er jo tilsyneladende ikke væk - jeg kan bare ikke se dem, og jeg kan ikke få ændret indstillingen.. :-( Når jeg går ind under rediger sider, kan jeg se, at der står til at være 17 kommentarer på siden.

    Mon der nogen, der kan hjælpe mig, så jeg kan få tildelt lodder og udtrukket en vinder? Det håber jeg :-)

    Smilende bloghilsener fra en lidt bekymret,
    Conner

    SvarSlet
  10. Kig forbi og se den heldige vinder her ;-)

    http://connersnest.blogspot.com/2011/10/i-it-sa-lykkedes-det-endeligt-og.html

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)