tirsdag den 20. september 2011

I ♥ Orla Kiely... Orla Kiely's forunderlige farveunivers!

Af en eller anden grund har jeg aldrig lagt mærke til Orla Kiely, men det har jeg så sandelig NU! Hold da op, hvor nogle lækre farver og retroprint på alt lige fra gavepapir, tasker, kopper, puder & tøj - ja: You name it! En irsk designer bosat i London, som startede ud som hattedesigner og så bevægede sig over i alle mulig andre afarter af interessante kreationer...

Her har jeg lavet en lille collage med nogle af de fine ting, jeg lige er faldet over og mægtig gerne vil eje ;-)

I ♥ Orla Kiely...

 



Og se så også lige disse cool puder, en dejlig puf, en hyggelig lænestol & et par sjove indkøbstasker...




 


5 kommentarer:

  1. Hej

    Tak fordi du har lyst til at deltage i min Give away, og hyggeligt også at opdage din nye blog.

    Jeg har tildelt dig en Blogaward - se mere på min blog!

    God weekend!

    Mvh Pia

    SvarSlet
  2. Hej Pia :-)

    Mange tak for din tanke med at tildele mig en Blog Award :-) Jeg takker mange gange, men er nu ikke rigtig med på at deltage i "kædebrevet", som jeg mener, det er, når jeg så også vil skulle sende det videre til SÅ mange. Så går det unikke med en decideret tildeling ligesom af det, synes jeg ;-)

    Også god weekend til dig ;-)

    Smilende bloghilsener,
    Conner

    SvarSlet
  3. Wau du fik da lige skabt et behov hos mig for at eje- bare et krus med hans design- print på.. det er da for flot..

    SvarSlet
  4. Hej Ellen Kathrine :-)

    Ja, det er nemlig bare superflot retrodesign! Jeg troede også først, at Orla Kiely var en mand, men det er faktisk en irsk kvinde ;-)

    Husk at kig forbi min ♥Helt NY Blog Give Away♥ her: http://connersnest.blogspot.com/p/lkker-helt-ny-blog-give-away-hos.html

    Smilende bloghilsener,
    Conner

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)