mandag den 19. september 2011

Første blogindlæg!

Tja, jeg havde egentlig ikke troet, at jeg også skulle være en, der skrev på en blog, men eftersom jeg er blevet mere og mere bidt af at sidde og læse alle mulig andre blogge (særligt alle dem af hyggelige retro-mødre med både små rollinger og kreative gener), så er tanken dukket op igen og igen...

Og så i går aftes tænke jeg, at nu skal det være! Og jeg lavede lynhurtigt denne blog, som jeg indtil videre synes er rigtig fin og har et spændende look og farvetema, omend der jo stadig mangler en del :-) Og ja - det der mangler allermest, er jo alt det forhåbentlig spændende, der fremover vil kunne læses og ses her på min blog ;-)

Jeg tror slet ikke, der skal være en specifik retning på min blog. Jeg tror bare, at den skal have lov at udvikle sig, som den nu vil, og at jeg bare skriver og kreerer den, som det nu falder ind...

Så velkommen til min blog; Conner's Nest...♥

På snarligt gensyn ;-D
Conner

Maja Conner, ID-Xpress Danseteater 1997. Art print lavet af Maja Conner 2008

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)