tirsdag den 18. oktober 2011

I ♥ Hammershus & skøn havudsigt...

Vi er som sagt på Bornholm hér i efterårsferien og bor på en rigtig dejlig gammel gård fra 1700-tallet, hvor vi har vores egen lille selvstændige hyggelige lejlighed. Gården er ejet af et par i min kære husbonds familie og er gennem de sidste 35 år løbende blevet sat i stand med bl.a. genbrugsmaterialer, så den fremstår rigtig flot, rustikt & unik (følg med her på bloggen og se en masse hyggelige billeder de følgende dage)! Vi synes, det er så skønt at kunne komme her til Bornholm, og det er nu 3. gang, vi er her og kan nyde hinanden, stedet, dyrene og den dejlige natur!

I går var vi så forbi Hammershus i høj solskin og med flot dis ud over vandet - bedre udsigt findes næsten ikke :-)

Hammershus i solskin og havdis: Need I say more? Og så Storm i klapvognen & jeg helt ude til højre...


Storm-drengen tjekker lige udsigten fra 1. parket...



Hammerhus, husbonden Mikael & Storm-drengen i sin terrængående klapvogn...

Vandet, Mikael-skji & Storm-skji...

Hammershus i skygge & tidlig solnedgangsskær...

Storm er igang med at fortælle om vandet og fuglene og...
...solskin & havdis!
Conner

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare skønt ud, min mand er bornholmer så vi har været på øen rigtig rigtig mange gange, men hver årstid har sin helt specielle charme på øen... jeg ved ikke selv hvilken der er den bedste ??? men jeg får næsten helt "hjemve" når jeg kigger på billederne.. rigtig god efterårsferie
    Gitte

    SvarSlet
  2. Ja, Gitte - det er også bare skønt ;-)

    Jeg var på Bornholm 1. gang i oktober sidste år, da vi holdt vores første 1 uges-efterårsferie som lille ny 3-personers familie :-) Så måtte vi selvfølgelig også komme tilbage i april og var her så 10 dage over Påsken og så nu igen med 12 dage på øen. Gad vide, hvor længe vi bliver næste gang? Vi synes, her er så dejligt at være, at vi har tænkt "liiiiige et par dage ekstra" :-D

    Også en god efterårsferie til dig!

    Conner

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)