tirsdag den 18. oktober 2011

I ♥ it! Så lykkedes det endeligt: Og vinderen er...

Tja, jeg ved stadig ikke, hvad der er gået galt med min Give Away-side! For dem af Jer, der har fulgt med på sidelinien, ved I, at jeg har haft problemer med indstillingerne, hvor kommentarerne af uvisse grunde er blevet skjult på selve siden, men jeg har nu heldigvis fundet frem til at kunne se dem på anden vis inde under blog-indstillinger.

Nå, nok om det - for nu skal der findes en vinder af min ♥Helt NY Blog Give Away♥ - omend lidt forsinket...


Nu har jeg så i stedet været alle kommentarerne igennem inde under blog-indstillinger, hvor de heldigvis lagres og har således kunne tildele kronologiske lodder derudfra ;-)


Jeg smuttede så lige forbi random.org, som tilfældigt udtrak nr. 15!
Så en vinder af min ♥Helt NY Blog Give Away♥ er nu fundet


Lod nr. 15 tilhører Laila fra Kreative RainbowMe, som dermed er den heldige vinder
af en smuk unik hue fra bornholmske Silke & Suus + et sjovt Die Lieben Sieben klappe-trælegetøj!
 
Et stort tillykke til dig, Laila ;-)

Som jeg skrev på min Give Away-side, har du som vinder yderligere mulighed for at få 1 ekstra lille hemmelig gave med i pakken! Det eneste du skal gøre er, at du efter at have modtaget dine gaver også lige skribler et lille indlæg med billede på din blog om Give Away'en, som du har vundet hos mig :-)

Jeg prøver lige at fange dig på din blog, men ellers kan du også skrive din adresse til mig på majaconner@hotmail.com, og så sørger jeg straks for at få sendt de lækre gaver afsted til dig her fra vores hyggelige feriegård på solrige Bornholm ;-) 

Og til alle Jer andre: Hold øje med min blog, for der kommer snart en ny spændende Give Away!

Smilende solskinshilsener,
Conner

2 kommentarer:

  1. juibiii
    jeg er rigtig glad for at hvae vundet og skriver straks til dig på mail

    SvarSlet
  2. Hej Laila/Kreative RainbowMe :-)

    Dejligt, du blev glad for at have vundet!

    Jeg smutter på posthuset og sender de fine ting til dig inden for et par dage og inkluderer også lige den der lille hemmelige ekstragave til dig ;-) Jeg håber, du bliver glad for det!

    Mange hilsner,
    Conner

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)