søndag den 2. december 2012

Så kom der atter en god portion sne her til Esrum ;-)

Ja, jeg kan sige det igen og igen, år efter år: Jeg ELSKER sne og særligt, når det er akkompagnieret af solskin og minusgrader, og der er helt vindstille ;-)



Ellers har dagen i dag været stille og rolig uden for megen aktivitet! De sidste par dage har været lidt travle med forberedelse og afholdelse af fødselsdagsbrunch og senere middag i forbindelse med min 35 års fødselsdag.. Så selvom vejret i dag på alle måder indbød til udendørs aktiviteter, så var jeg kun ude meget kortvarigt, da jeg simpelthen ikke havde særlig megen energi!

Så i stedet har det i dag stået på indendørshygge med sønnike Storm, lidt seriestreaming og lidt søgen efter (eventuelle) nye vinterstøvler på www.trendsales.dk/nfo/sko...

           Trendsales Blog Partner
           * Jeg er sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
             men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)


 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)