Køb wall stickers hos mig på Trendsales

tirsdag den 27. november 2012

Nøj, se hvor en fin Give Away, jeg har fået med posten...

Så var jeg såmænd atter heldig! Se dette skønne hæklede SmallStuff-tæppe, som jeg var så heldig at vinde hos Anja med bloggen KreaKuller for et par uger siden :-)


Jeg har altid ønsket mig et lille fint hæklet babytæppe, og med en lille ny på vej, som gerne skulle melde sin ankomst i midten af maj, kunne timingen ikke være bedre ;-) Anja gav mig selv valget mellem flere forskellige tæpper:


Jeg valgte det i grøn/blå/turkis/brun/hvid! Vi kender godt nok ikke kønnet endnu, men det vil da være hygsomt med en lillesøster til Storm-drengen, og selv en pige vil da se fin ud svøbt i dette lækre tæppe :-)









1 kommentar:

  1. Det er dejligt at høre den er nået frem og du er glad for det. Held og lykke med det hele:-)

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)