Køb wall stickers hos mig på Trendsales

lørdag den 17. november 2012

En fin lille byttehandel & et par søde fyrfadsstager...

Så fik jeg gjort mig en rigtig fin lille byttehandel den anden dag! Jeg er rigtig glad, for jeg modtog nemlig denne fine sag med posten i dag:


En gammel antik kaffekværn med al dens skønne patina! Jeg tvivler på, at den virker, og det gjorde afsenderen også, men det er jo heller ikke det essentielle hér - det er æstetikken ;-)

Jeg sendte i stedet en helt ny gul Vero Moda strikcardigan afsted, som har hængt på bøjlen en del år efterhånden, men som aldrig er kommet i brug. Modtageren glæder sig rigtig meget til at modtage den, og jeg håber også, hun bliver glad for den, når den når frem :-)

I går var jeg også lige et smut forbi Søsterne Grene og på mine aldrende år, må jeg faktisk sige, at jeg er blevet fantastisk dygtig til at gå derfra uden særligt mange ting! Nogle få gange er det kun en Røde Kors-kildevand, der havner i kurven, men i går kom der lige et par ting mere i - heriblandt disse fine søde små fyrfadsstager:



Jeg er helt vild med deres sarte lyse udtryk med pastelfarver (som jeg ellers sjældent bringer inden for mine døre), men de er virkelig søde! Lys kom der i dem allerede i aftes, og hvis der er ét minus, så er det, at de ikke lyser så meget op, som jeg havde håbet, men ja - tilfreds er jeg nu alligevel... :-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)