søndag den 28. oktober 2012

Storm: "Se min nye bluse..." ;-)





Tja, billederne af den meget stolte Storm taler vist for sig selv og blev annonceret for vennerne på FB i går ;-) Her i huset er vi rigtig glade og glæder os så meget!

Ellers er det bare en helt almindelig søndag, hvor husbonden er afsted og klatre, og Storm og jeg hygger herhjemme med hjemmebagte boller, Lille Røde Traktor-kigning & lidt søndagshygge-søgning på Trendsales ;-)
           Trendsales Blog Partner
           * Jeg er sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
             men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)

6 kommentarer:

  1. Stort stort tillykke med den kommende lillebror/søster. Som vi dog her i blogland kan berige verden med en masse små guldklumper i 2013 ;). Det kan kun blive et godt år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have ;-) Vi glæder os også rigtig meget til en ekstra lille guldklump hér i huset :-)

      Efterårshilsener,
      Maja

      Slet
  2. Ih Maja - tillykke med de lykkelige omstændigheder! Hvornår har du termin? Hvor er det spændende for jer.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have, Christina ;-) Terminen er sat til d. 13. maj - så en lille sommerbaby :-) Kunne ikke være bedre, for så kan jeg også gå og være højgravid, hvor det endnu ikke er stegende hedt :-D

      Efterårshilsener,
      Maja

      Slet
  3. Hej Maja.
    Du er den heldige vinder af min give away, så der er lidt til babyen :-) Send mig en mail med adresse og hvilket tæppe du ønsker dig, så sender jeg straks.
    Mvh. Anja

    SvarSlet
    Svar
    1. Juuuuuubiiiiii, hvor er jeg altså bare heldig! Der må virkelig være nogen, der tænker på mig, eftersom jeg altid har haft kig på de skønne hæklede tæpper fra Smallstuff :-)

      Jeg har skrevet til dig inde på din blog og også lige smidt dig en mail ;-)

      Igen - tusind tak!

      Mange hilsner,
      Maja

      Slet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)