søndag den 21. oktober 2012

Efterårsfarver...


Efteråret er i fuldt flor i flotte brændte farver, og det inspirerede mig til at hive lidt andre farver ind i dagens tunika-søgning ;-) Men tunika-søgning, hvad er nu det? Tja, jeg har bare altid haft en svaghed for tunikaer og kjoler med 3/4 ærmer og lurer næsten dagligt efter nye bekendtskaber, og sælger så også løbende ud af dem, jeg har :-)

Efterårsfarverne har inspireret mig til at kigge efter disse fine nuancer, der går fra den svage gulorange, over kraftig "burnt orange", over pangfarven neonorange, og som liiiige tog mig forbi et par Designers Remix-kjoler og lidt til...


Og de kan som altid findes lige her på Trendsales ;-)

           Trendsales Blog Partner
           * Jeg er sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
             men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)