tirsdag den 5. marts 2013

Min støvle- og læderfetish må plejes lidt... ;-)

Mange har vel en eller anden form for sko- eller støvlefetish! Min kære husbond elsker sneakers i alle afskygninger, og jeg går baglæns, så snart jeg får øje på et par lækre læderstøvler fra f.eks. Angulus eller et par Converse All Stars lædersneakers ;-) Og som I nok også allerede ved, hænger denne fetish således tæt sammen med min store kærlighed for LÆDER!

Men jeg har formået at udskifte - dvs. sælge ud af de par, jeg aldrig får brugt! Jeg køber derfor kun nye, når jeg har solgt et par, og jeg så efterfølgende støder på et billigt par til en pris, der næsten er "for god til at være sand" :-D


Således sætter jeg i disse dage et par flotte Billi Bi-støvler til salg på Trendsales, som kun har været på 2 gange! Derudover er jeg i overvejelsesfasen, om mine røde 3/4 Angulus-støvler også må lade livet og give plads til et andet par fundet samme sted, men nu må vi se...

I mellemtiden vil jeg snuse lidt mere lige her: http://www.trendsales.dk/nfo/stoevler ;-)

           Trendsales Blog Partner
           * Jeg er sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
             men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)