søndag den 31. marts 2013

Så står den på omrokering i tøjrummet!

Vi venter jo en lille ny her til maj, og i den forbindelse er et par ting, vi lige skal have på plads. Vores Storm på 3 år har sit eget værelse, som sammen med vores soveværelse også ligger på 1. salen. Derudover er der en repos, og så er der et tøjrum a la walk-in-closet(jeps - et helt rum med tøj, for man er vel Trendsales-krejler ;-), og dér vil vi gerne installere en ekstra pusleplads og plads til baby's tøj. Et egentligt børneværelse vil vi vente med, da baby sover i vugge hos os det første halve år, men vi ved ikke, om Storm og baby måske skal dele værelse derefter, eller om baby skal have sit eget værelse. I så fald må tøjrummet helt lade livet og tøjet rykke til vores gæsteværelse i kælderen, hvor vi faktisk også har pladsen til masser af tøj.

Men ja, vi har pusleplads på badeværelset nedenunder, men de første mange måneder hvor der skal ammes og skiftes ble flere gange om natten, er det nu rigtig rart, at vi har det lige ved siden af soveværelset, så vi bliver fri for at skulle nedenunder....

Så..... det.... betyder.... at jeg må sætte RIGTIG meget til salg på Trendsales de kommende uger for at få gjort ekstra plads! Jeg har ikke selv et overblik over, hvor mange varer det reelt drejer sig om, men jeg gætter på, at det er tæt på 80-100 annoncer, hvis det kan gøre det - og meget af det er som vanligt helt nye, lækre ting eller brugte varer, som er velholdte og i superfin stand!

Jeg vil glæde mig til at få sat tingene på, så der kommer lidt mere "luft" inde i rummet. Jeg har nemlig fået sat puslekommoden og tøjkommoden op og mangler nu blot at få fyldt det op med babygear og tøj og gjort hjørnet lidt hyggeligt ;-) Jeg vil dog også glæde mig bare en lille smule til selv at lure lidt på http://www.trendsales.dk/nfo/modetoej og måske skifte lidt ud i garderoben, hvis jeg skulle falde over noget interessant ;-)

God påske!

           Trendsales Blog Partner
               * Jeg er sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
                 men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)