fredag den 1. februar 2013

Så er jeg atter på banen...

Så blev der en laaaang pause på bloggen, hvor jeg for 2. gang denne vinter blev slemt ramt af influenza! Sammen med en luftvejsvirus og samtidig penicillin-behandling for både bihulebetændelse og blærebetændelse har jeg været temmeligt hårdt ramt, men har nu atter mere overskud og kan nyde den voksende mave ;-) Til trods for begyndende bækkenløsning og plukkeveer, der niver når jeg går for hurtigt, så har jeg det nu meget bedre, fordi jeg er ikke bundet til en seng, og jeg har fået både humøret og appetitten tilbage...



Så nu er der også atter tid til lidt mere Trendsales-aktivitet, og jeg har fået ryddet ud i nogle af mine smykker og vil snart sætte dem til salg på Trendsales - så kig endelig forbi min profil med over 200 annoncer ;-) Forhåbentligt får jeg også lagt flere nye tøj-annoncer på i næste uge...

           Trendsales Blog Partner
           * Jeg er sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
             men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)