mandag den 16. december 2013

Så er det vist på tide med endnu en Wall Stickers Give Away hos Conner's Nest...♥

... og du kan få muligheden for at være den heldige modtager af lækre små wall stickers til opsætning på enten væggen, køleskabet, computeren, madkassen, bilruden eller et helt sjette sted?


Mulighederne er mange, da wall stickerne kan opsætte på alle plane overflader uanset, om det er indendørs eller udendørs, og de har mange års holdbarhed!

Jeg er ret vild med wall stickers i alle afskygninger og synes, de er brugbare både til børn og voksne; på børneværelset og i stuen, og jeg sælger en masse forskellige slags i min Trendsales♥Shop... Tidligere har jeg også kreeret disse unikke hjemmelavede, håndudskårede wall stickers til vores køkkenalrum!

I denne wall sticker Give Away udlodder jeg 1 sæt blandede små wall stickers indeholdende både sommerfugle, stjerner & hjerter i flotte farver! Og hvis du bliver den heldige, får du selvfølgelig mulighed for at komme med ønsker til de farver, der passer bedst til dig :-) 


Den heldige vinder af
♥ Wall Stickers Give Away hos Conner's Nest...♥
udtrækkes juleaftensdag; tirsdag d. 24. december!

The rules are as follows...
  • 1 lod: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser (via Google Friend Connect eller Bloglovin' ude i venstre side)
  • 2 lodder: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser + link med billede til min Give Away på din blog
  • 3 lodder: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser + link med billede til min Give Away på din blog + tilmeld mig din blog roll/liste
  • 4 lodder: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser + link med billede til min Give Away på din blog + tilmeld mig din blog roll/liste + omtal min Give Away med billede og link i et indlæg på din blog


Skriv, hvor mange lodder du deltager med, og husk hvis du er anonym at skrive din emailadresse + dit navn samtidigt, så jeg kan få fat på dig, hvis du vinder :-)

Og så håber jeg, at du kan lide at være her og atter vil komme på besøg i Conner's Nest...♥ Måske bliver du den heldige vinder? ;-)

Held & lykke,

12 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med på tre lodder

    Mvh helena

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Så blev du den heldige vinder, Helle ;-) Stort tillykke til dig!

      Se udtrækningen her :-)

      Slet
  3. 1 lod :)

    eeyorenyk(snabel-a)live.dk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  4. Jeg vil rigtig gerne være med på 3 lodder.

    SvarSlet
  5. 1 lod til mig :)
    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  6. Uuuuuuuuuh, her MÅ jeg være med ;).
    Smider 1 (vinderloddet forhåbentlig), i puljen ;).

    Glædelig jul :)

    SvarSlet
  7. 1lod til mig :-D

    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Så er der en vinder af ♥ Wall Stickers Give Away hos Conner's Nest...♥ ;-)

    Her er vinderen :-)

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)