lørdag den 30. november 2013

Fløjl og lækre detaljer i Krutter's skønne designs ♥

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg elsker Krutter! At jeg elsker retro! Og at jeg elsker farver! Og så ELSKER jeg at se mine 2 krudtugler, Storm & Svala, i de lækre gevandter!

Og ja, så elsker jeg gode tilbud - altså alt det lækre tøj, men til en 1/4 eller sågar 1/6 af nyprisen ;-) Så ja, tak til billige (evt. brugte) varianter, eller når man har været ekstra heldig på lagersalget :-)

Jeg har RIGTIG meget Krutter til mine unger, og det ville jeg altså ikke have haft, hvis jeg havde skullet købe det fra nyt i butikkerne - dertil bliver jeg for nærig :-p Og så går jeg faktisk også op i bæredygtighed og tanken omkring, at tøjet, før og efter det har "levet" i vores hus, også kan have et liv hos andre familier...

Her er blot nogle af de styles, som gemmer sig på hylderne hjemme hos os, men der er maaaaange flere, og endda nogle af de samme styles i flere forskellige størrelser.. (ups, men sådan går det, når man bliver forelsket! Og man kan også gå videre og kreere egne retro-ting...)
           Trendsales Blog Partner

           * Jeg er med dette indlæg sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
             men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)