tirsdag den 1. oktober 2013

Åhh, DesignerForum...

Tja, jeg plejer altid at være afsted til DesignerForum - både forår og efterår! Jeg er ikke fan af at gå i fysiske butikker, så jeg handler derfor primært online og elsker ellers udsalg samt lagersalg! Så derfor er DesignerForum lige noget for mig! ;-)

Få gange har jeg ikke kunnet komme; som da jeg lige havde født min søn for 3,5 år siden eller som nu her i weekenden, hvor jeg jo nu har min lille datter på 4,5 mdr., som ammes, og som jeg ikke lige kunne se skulle hives rundt i manegen i barnevogn i Forum - det ville være synd!

For et par år siden var jeg afsted, hvor min kære husbond så trillede Frederiksberg tyndt med Storm i barnevognen, så jeg lige kunne nå 1,5 times hurtig "shopping" og stadig var tæt på, hvis den lille dreng ville have mad ;-) Andre gange, som i forgårs, var min DesignerForum-veninde, som jeg plejer at være afsted med, rejst udenlands for at løbe maraton - denne gang i Berlin, så derfor vi sprang begge over weekendens DesignerForum...

Så i mellemtiden må jeg få stillet min DesignerForum-abstinenser på Trendsales, indtil foråret atter kalder... Men det er nu heller ikke så ringe endda :-D

Forårets absolut bedste DesignerForum-"kup": en Depeche-taske i ægte grå læder...
Men tasken er ikke kommet i brug, så trods tidligere beslutning om at give den en chance, ryger den altså på Trendsales!
           Trendsales Blog Partner
           * Jeg er sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
             men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)