onsdag den 31. juli 2013

Et par gummirøjsere må (atter) lade livet og sælges...

Se, hvad ugens loppefund blandt andet indeholdte...

Jeg købte forrige år et par gummistøvler fra Danefæ i str. 39 på Trendsales, men de var så små i størrelsen, at jeg måtte sælge dem igen - dette til trods for, at jeg hidtil kun har været en str. 38.5-39 alt efter mærke (så det er åbenbart ikke længere gældende)...


Men så faldt jeg over disse helt nye fine lilla Danefæ-gummistøvler i str. 40, som jo så skulle passe til en str. 39 :-) De passer også fint i foden, men jeg synes nu stadig, de strammer for meget om læggen.. Så det ender ski' nok med, at de også må ryge på Trendsales, og jeg må have kig på et par andre, som IKKE er Danefæ :-/ Jeg tænker Hunter, som jeg ved, er yderst populære? Men jeg er godt nok ikke til de nypriser, så jeg må lige søge lidt ;-) 

Hvad er Jeres erfaringer med gummistøvler fra Danefæ og gummistøvler fra andre gode mærker? Jeg ELSKER de lange Danefæ-frakker og har talrige derfra og har også et par tasker derfra foruden tøj og tasker til ungerne - og det er bare så lækkert! Men man kan jo ikke sige, jeg har været heldig med gummistøvlerne... Deres nye læder-fodtøj ser ellers også rigtig fint ud... ;-)

           Trendsales Blog Partner
           * Jeg er sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
             men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)