mandag den 19. januar 2015

Månedens børneoutfits ♥ #10

Helbredet er ikke heeeelt med mig, så jeg har længe haft minus overskud, selvom der har ligget en masse billeder klar til bloggen, øv... Jeg vil gerne, men kan ikke altid, desværre..

Her får I et billede fra før jul, hvor vores langhårede Storm leger på værelset...

Krutter petroleumsblå fløjlsbukser m. VW på (købt på lagersalg) // Hjemmestrikket vest i 100% alpacauld i flot rustorange m. turkise ugleknapper (gave kreeret af  Storms farmor) // Papfar lækker blød og elastisk bedstefarbluse i 100% merinould (købt på Papfars hjemmeside) // Tiger thermosokker m. skridsikre dutter (købt i Tiger i 2012, og de passer ham stadig) //

Som det ses på billedet, kan jeg rigtig godt lide retro-looket - både i tøjet og når det kommer til møbler i indretningen af børneværelset ;-) Jeg har en forkærlighed for uld, og vi  har virkelig meget efterhånden, da også farmand er stor fan af især Devold merinouldsbluser! Så ja, jeg lurer derfor ofte lidt her...

Følg med og se alle Månedens børne-outfits ♥ her!

           Trendsales Blog Partner 
    • Jeg er med dette indlæg sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele, men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)