onsdag den 15. oktober 2014

Månedens absolutte loppefund!

Det bliver man bare nødt til at være RIGTIG glad for :-D

Original Hukit børnestol fra 25. september 1977 i meget god stand, jubiiii ;-)
Så nu er der et "grønt hjørne" på sønnike Storms værelse! Og havde jeg ikke fundet den på loppemarkedet, så var jeg helt sikkert smuttet forbi Trendsales og luret efter lækre vintage items. Dér har jeg fundet meget lækkert retro gennem tiden - inkl. et hav af fint tøj til ungerne....

Følg med og se alle Ugens vuggestue-outfits ♥ her!

           Trendsales Blog Partner 
    • Jeg er med dette indlæg sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele, men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)