mandag den 26. maj 2014

Månedens børneoutfits ♥ #5

Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke har tænkt tanken før! Men i går fik jeg den geniale idé at tage Moover gåvognen med ud i haven ;-) Lillepigen kravler og kan stå, men hun kan ikke gå uden støtte, så både i går og i dag har hun "gået" haven tyndt og udforsket den på en helt anden måde, end da hun blot var på hænder og knæ ;-)


Småfolk lilla body m. æbleprint (købt på DBA) //
Småfolk rød/pink solhat m. æbleprint (købt ny på Trendsales lige herfra) //
Krutter lilla bloomers m. blomstermønster (købt på Trendsales) //
No Name lyselilla strømpebukser (købt i Bilka) //
Umi lyse pink lædersandaler m. let metallic skær (købt som nye på DBA) //
Molo lilla fleecetrøje m. neonpink kanter + orange striklommer
(købt på lokalt sommermarked) //




Småfolk rød/pink solhat m. æbleprint (købt ny på Trendsales) //
Danefæ lilla/pink/rød body m. svaneprint (købt på Trendsales) //
Phister & Philina
pinkmønstret sommerdragt (købt på lokalt sommermarked) //

Phister & Philina
pink/violet/støvet grøn stribede jerseybukser
(købt på Phister & Philina lagersalg) //

Blue Zoo rød/orange stribede strømper (købt i Magasin) //
Umi lyse pink lædersandaler m. let metallic skær (købt som nye på DBA) //








Trendsales Blog Partner

               * Jeg er med dette indlæg sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
                 men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)